Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD společnosti COLORA SHOP s.r.o.
V případě reklamace postupujte prosím následovně:
1) Reklamované nádobí (čisté, odmaštěné) odešlete na adresu výrobce
AGILA TRADE, s.r.o., Mírová 87/2, 679 04 Adamov
2) Přiložte prosím doklad o nabytí nádobí, telefonický kontakt případně i e-mailovou adresu posouzení oprávněnosti reklamace prodejním místem)
Řešení reklamace
1) Reklamace bude řešena nejpozději do 30 ti dnů od přijetí (obvykle však do 10ti dnů)
- oprávněná reklamace
o odstranitelné vady – budou řešeny opravou nádobí
o neodstranitelné vady – budou řešeny výměnou, případně dobropisem
- neoprávněná reklamace
o nádobí bude po dohodě se zákazníkem opraveno za úhradu a na dobírku odesláno zpět k zákazníkovi ( o této možnosti zákazník bude informován telefonicky)
o nádobí bude vráceno (v případě, že zákazník nemá o opravu zájem nebonelze nádobí opravit nebo nebyl zákazník telefonicky k zastižení)
Oprávněnost reklamace „Ano nebo ne?“
Nové nádobí
Exkluzivní nádobí řad TITANO, PROTITAN, TEQ, iTEQ je vyráběno ručně a každý vyrobený kus je faktickým originálem. Drobné optické nebo designové nejednotnosti na povrchu nádobí nejsou důvodem k reklamaci.
Používané nádobí
Poškrábané nebo oprýskané dno
Způsobeno mechanickým poškozením případně běžným opotřebením. Nemá žádný vliv na funkčnost nádobí, není důvodem
k reklamaci.
Propálené dno
Způsobené přílišným přehříváním prázdného hrnce, charakteristické zbarvení funkční plochy dohněda. Není důvodem k reklamaci.
Hluboké rýhy
Způsobené tvrdým ostrým předmětem – viz informace o výrobku, nejsou důvodem
k reklamaci.
Odřený okraj
Způsobený běžným, mechanickým opotřebením pokličkou, nesnižuje funkčnost nádobí, není důvodem k reklamaci.
Poškozený povrch vnitřního dna
Způsobený opakovaným dlouhodobějším skladováním potravin a uvařených pokrmů, charakteristický v počáteční fázi drobnými puchýřky, není důvodem k reklamaci.
Vnější poškrábání
Způsobeno mechanickým poškozením. Nemá žádný vliv na funkčnost nádobí, není důvodem k reklamaci.